Szuperjó szülinap

Szóval eljött a 27. is, és mivel tök jól telt a napja (meg a másnapja is), gondoltam, megörökítem egy bejegyzéssel.


Múlt pénteken kerültem megint egy kicsit közelebb a nem várt 30-hoz. Mivel a trendalelke.hu volt a médiapartnere a szintén szülinapos Ladies klubnak a Hiteles nők a hétköznapokban c. előadásán, így volt szerencsém Jakupcsek Gabriellától hallani néhány női tanácsot felütésként. Örültem, hogy megismerhettem személyesen, mert lévén szegről-végről szakmabeli, nagyon tisztelem az életútját.

Azért az előadás közben kicst már a hazaérkezést is vártam, sejtve, hogy valami készül. Készült is, méghozzá néhány finomság - sárgabarackos karamell mousse & macaron - a Sweet Store-ban, amiről nekem mindig a pesti Sugar Shop jut eszembe. Ha jártok Kecskeméten, szigorúan kötelező program betérni egy sütire!

Másnap úgy izgultam, mintha az első gokartversenyemre készülnék, pedig most mindössze egy ellenfelet szerettem volna legyőzni... Legalább akkora testvérharc volt a Batta Ringen, mint a két Schumacher között anno, az F1-ben. Ezúttal azonban a fiatalabb volt a gyorsabb! A Sárdi párbajba az edzőm, valamint leghűségesebb szurkolóm szállt be, akit élete első gokartozása nem emelt alonsói magasságokba, ellenben megfuttatta kicsit Lencsés Bálintot. Nem baj, Adri, tudok ajánlani egy remek trénert! Anyut pedig még a különleges alkalom sem győzte meg, hogy két kerékről (nem, nem motor, csak bicaj) négyre váltson...


A szombatot egy kis sütögetés tette teljessé... Köszönöm minden résztvevőnek, klassz zsúrom volt! :)
Ma van a szülinapom, remek a hangulatom remekül gokartozom... Énekelhettem volna eme sorokat az Alma Együttestől, de nem akartam megölni a bulit.